Cât au cheltuit primăriile din București pe servicii de promovare în ultimele luni

159

Primăriile de sector ale Capitalei și diverse instituții subordonate lor au cheltuit, de la 1 martie și până la ridicarea stării de urgență, aproape 90.000 de euro pe servicii de media – de la filmulețe de promovare până la bannere, flyere și spații de emisii TV.

În plus, patru dintre primarii Bucureștiului au plătit personal pentru ca filmulețe de promovare ale acțiunilor lor să ajungă pe Facebook-ul cât mai multor utilizatori din București. În total, aceștia au cheltuit în ultimele trei luni din buzunarul propriu 52.092 de lei (aproximativ 11.000 de euro) pe reclamele de pe rețeaua de socializare.

Robert Negoiță, primarul Sectorului 3, a avut și el nevoie de servicii media în perioada de urgență. Astfel, pe 2 aprilie, Primăria Sectorului 3 achiziționa patru calupuri de „servicii pentru activitate de informare și publicitate”, în valoare de 1.120 de euro fiecare, adică aproximativ 5.000 de euro în total.

Citește și: Familia Gagiu, proprietara Pieței Vitan, construiește un ansamblu rezidențial și un Mega Image. „Nu mi-e teamă, banii se fac pe timp de criză și război!“

Alegerea firmei este, însă, curioasă. Intermedia Services Top SRL are sediul în județul Constanța, mai exact în Eforie Sud, și activează cu un cod CAEN specific activităților de call-center.

Firma, înființată în 2014 de Daniela Bica și Titel Voineag, potrivit Registrului Comerțului, a câștigat în 2020 alte 10 contracte pentru servicii de publicitate de la instituții publice din  toată țara. Printre ele se numără primăriile Slatina, Cluj-Napoca, Botoșani, dar și Academia de Poliție Al. I. Cuza din București.

La sfârșitul lunii martie, pe ordinea de zi suplimentară a ședinței Consiliului Local Sector 3 se afla alocarea unui contract de 5 milioane de lei pentru servicii de publicitate. Propunerea a fost însă respinsă în ședință.

Total cheltuieli servicii media martie-mai: 5.000 euro

Total cheltuieli servicii media 2020 (până în prezent): 5.000 euro